سِدرا پرو - پیاده سازی محصولات SAPسِدرا پرو - پیاده سازی محصولات SAPسِدرا پرو - پیاده سازی محصولات SAP

PLM

PLM

 Product Lifecycle Management یا مدیریت چرخه عمر محصول (SAP PLM) با هر مرحله در طول عمر محصول سروکار دارد. از تفکر خلاق طراح محصول گرفته تا داده‌های ارزشمندی که توسط شبکه اینترنت اشیاء ارسال و دریافت می‌شود، و در نهایت، تا بازخورد صریح و به موقعی که از مشتریان خود دریافت می‌کنید، هر بخش از این اطلاعات در طول چرخه عمر محصول بخشی از یک داستان بزرگتر است و امروزه با زنجیره‌های تامین شفاف‌تر، این داستان به مواد خام مورد استفاده در تولید برگشته و تا مراحل پایانی عمر آن محصول مانند بازیافت و تغییر کاربری می‌رسد. برای رسیدن به یک استراتژی خوب PLM باید به همه آن داستان‌ها گوش دهید و بر اساس آن‌ها عمل کنید. این به معنای ادغام و تجزیه و تحلیل داده‌ها است تا بتوانید به سرعت پیشرفت‌ها و نوآوری‌های معنی داری انجام دهید.

به عنوان یک فناوری، نرم افزارهای PLM به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا محصولات جدید را توسعه دهند و آن‌ها را به روش‌های بسیار کارآمدتر، مشارکتی و پایدارتر به بازار عرضه کنند. آن‌ها فرآیندها را برای هر مرحله از چرخه عمر محصول در سراسر زنجیره‌های تامین جهانی شده یکپارچه کرده و ردیابی و به اشتراک گذاری داده‌ها را در طول زنجیره ارزش محصول – از طراحی و مهندسی اولیه تا ساخت و مدیریت زنجیره تامین آسان‌تر می‌کنند. راه‌حل‌های PLM می‌توانند به تیم‌ها کمک کنند تا بدون توجه به جایی که هستند، با استفاده از یک رکورد مشترک از داده‌های محصول سازمانی، مانند قطعات و مواد مورد نیاز، تغییرات مهندسی، گردش کار، و مقررات، با یکدیگر همکاری کنند و هنگامی که فناوری‌های هوشمند مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیا وارد ترکیب شوند، راه‌حل‌های مدرن PLM حتی می‌توانند بینش‌های هم‌زمان در مورد عملکرد محصول، بازخورد مشتری و روند بازار ارائه دهند.

مزایای استفاده از SAP PLM

 

نرم افزار SAP PLM برای کمک به سازمان برای ساده کردن چرخه عمر مدیریت محصول با ارائه دید کامل در سراسر سازمان توسعه یافته، طراحی شده است. این برنامه توسعه محصولات نوآورانه را بر اساس ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و پیشنهادات طراحی برگرفته از بازخورد مشتری، داده‌های بازار و بینش عملکرد هدایت می‌کند. از طراحی محصول مسئولانه و سازگار با دسترسی به مقررات جهانی و نظارت بر تعهدات EPR پشتیبانی می‌کند و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا محصولات درآمدزای هوشمند و تکرارشونده را از طریق داده‌های اینترنت اشیا همراه با مدل‌های مهندسی ارائه کنند. نرم افزار SAP PLM همه چیز را از مدیریت پروژه تا عملکرد چند کاناله و CPQ پشتیبانی می‌کند.